We are serious

Serious Publishing™ is a french publishing company established in 2010.



Filo Loco

All content on this site is copyrighted and/or trademarked, and all rights are reserved by the respective authors. Visuals and references are presented here as quotes under Fair Use for the purpose of scholarship, information or review.

22.11.08

La culotte en jersey de soie - Renée Dunan

Few is known about Renée Dunan, journalist and novelist. Born in 1892 and died in ?! suposed to be in 1936. They said she survived as Georges Dunan (who "really" died in 1944) and wrote about 30 novels. This erotic novel is from 1934.

4 comments:

losfeld said...

Super, je bavais déjà devant la couv minuscule que j'avais postée sur french b c, maintenant je suis tout plein de bave ;)

Anonymous said...

attends que ça sèche! c'est marrant j'ai trouvé ce bouquin il y a longtemps dans un carton de vieilleries que je déménageais pour un pote. ça m'a bien payé ma journée!

losfeld said...

je veux bien aider à déménager tes potes, j'ai pas de bras mais je sais aider à faire les créneaux et dégager les petites vieilles dans les escaliers

Anonymous said...

losfeld déménagements et débarras des encombrants!