We are serious

Serious Publishing™ is a french publishing company established in 2010.



Filo Loco

All content on this site is copyrighted and/or trademarked, and all rights are reserved by the respective authors. Visuals and references are presented here as quotes under Fair Use for the purpose of scholarship, information or review.

11.11.08

Beauty and the beasts




Being fan #1 (!) of the cult french serial "Sous le soleil" (Saint Tropez), here are few photos of Adeline, the most rock'n'roll chick, most interesting character of the serial... And real girl on bike! Adeline is now into comics as script writer (check out). Thx to Rémy and Adeline!

4 comments:

losfeld said...

Mais c'est quoi ces petites bloggeuses en fleur! Entre robo qui se sent plus quand il voit les couettes d'Annette et toi devant Sous le soleil... Bon ok j'avoue que quand je tombe dessus sur Ab1 je peux pas m'empêcher de regarder... Bon, salut, les mecs.

Anonymous said...

à ton tour de faire un joli post ;)

ROBO32.EXE said...

ma copine est énervée, t'as pas mentionnée le rôle de Adeline dans les Nouvelles Filles D'à Coté (ma sitcom favorite)

Anonymous said...

c'est vrai! pour la peine ça fera l'objet d'un mega post!