We are serious

Serious Publishing™ is a french publishing company established in 2010.



Filo Loco

All content on this site is copyrighted and/or trademarked, and all rights are reserved by the respective authors. Visuals and references are presented here as quotes under Fair Use for the purpose of scholarship, information or review.

14.8.08

Zombie Beach Party







Strangely named "Zombie King and the Legion of Doom" in France, this 2003 movie by canadian Stacey Case is a must for all masked wrestlers, undead guys, tattoed chicks and illogic story lovers! Ton of gore, nice aesthetic... quick view but pure entertainment! Je tiens ici à remercier ma belle soeur Fred, toujours à la pointe en ce qui concerne ce genre de trucs et qui m'a fait découvrir ce nanar. Et comme elle ne bite rien en Anglais, je me fais un plaisir de la saluer en Français. Ca, c'est fait!

1 comment:

losfeld said...

(impossible de t'envoyer de mail, tout me revient dans la tronche...au bout d'une journée... Je vais essayer de voir pour ce que tu m'as demandé mais ce sera pas avant dimanche ou lundi, A+)